onsdag 31 augusti 2011

Jävla byggarbetare, måste ni börja jobba kl 5 på morgonen?!! Toms kompis som bor lite längre ner på gatan håller på att bygga om sitt hus, så klockan 5 i morse kom alla lastbilar och skit hit och fyyyfaaaan vad de låter from dem. Så 05.05 var jag klarvaken i morse yeyeee och jag som verkligen ville sova idag.. Men Icke. Men istället har jag varit duktig och tränat lite grann här hemma! Hoppas jag får lite träningsvärk i morgon, för jag saknar känslan av att inte riktigt kunna gå, skratta eller sträcka på sig p.ga. träningsvärken. När jag kommer hem igen, då jävlar, då ska jag Julia, Angela och Hanna köra PT med Uffe som är våran gamla fystränare från konståkningen. Förhoppningsvis så kan han gör så att jag får tillbaka alla min gamla muskler som man en gång haft men som man inte längre kan skymta.. 


Nu är det frukost sen blir det shopping


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar