torsdag 1 september 2011

Sun-Fun

Dagen har bestått av shopping, sol & bad, och mer shopping. Först var vi och släppte av Mia och Nora vid poolen på Annenbergen, sen åkte jag Nik och Tom till 3rd street och shoppade till dem båda två. Sen åkte vi ner och gjorde Mia och Nora sällskap vid poolen i någon timme. Sen åkte vi hem och släppte av Tom och vidare till The Valley för att köpa skolsaker som block, pennor osv osv. Blev hur mycket saker som helst!!

Sam kom hem igår från Mammoth där han bestigit USAs högsta berg tror jag om jag inte minns fel?!.. Men han kom hem med maginfluensa och nu har Vronkan den.. Så jag hoppas verkligen inte att barnen får den för då kommer jag garanterat åka på den.. Tom sa förut att han kände sig konstig i magen.. Och jag hoppas iiinte att han åker på de nu!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar