torsdag 22 september 2011

Någonstans mellan Landvetter & L.A.X

Just nu är hon någonstans i luften mellan Landvetter och L.A.X. Idag kommer Josse, min barndomsvän, hit till Los Angeles och jag är väääldigt excited för hennes skull, för jag vet att hon kommer stortrivas här, hon kommer äälska det. Planen är väl att hon ska stanna i ett år för att plugga,vilket är super duper och hon kommer bo i Hollywood vilket i och för sig är en bit ifrån mig, men jag har ju bil tack och lov. När vi var små och var på skidsemester i Sälen med våra föräldrar satte vi oss i bastun (?!), fråga mig inte varför, men där satt vi med skidhjälmar och glasögon på och sa "Nu ska vi åka till Finland" Tyvärr så kom vi aldrig till Finland, men istället kom vi båda till L.A (dock några år senare) vilket är minst lika bra -om inte 10.000 ggr bättre to.m. 


Vi har gjort många bra resor genom Europa och Sverige tillsammans med våra föräldrar, så nu får vi väl se om vi klara oss själva utan våra föräldrars kloka råd " var nu försiktiga", "akta er för......" blaaa blaaa blaaa. Jag tror vi klarar oss galant (kanske gick något av allt deras tjöt in)!
/Em.


- I bastun i Sälen -


- I bilen någonstans i Europa skulle jag tro -


- Paris (typ 1997 kanske?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar