fredag 30 september 2011

NYR - VF

Just nu är det mer synd om mig än vad det är om dom svältande baren i Afrika, aa okej kanske inte.. men nästan, det känns som det i allafall.. För att alll, asså verkligen ALLA är på Frölunda Indians VS New York Rangers asså fattar ni vilken match? Vem vill missa det? Eller vem skulle inte vilja se bröderna Lundqvist spela motvarandra?! på "hemmaplan". åååh vad jag är avundsjuk. Hatar mamma och pappa just nu som är där.. Och pappar njuter säkert  lite extra mycket av att veta hur gärna jag vill vara där! Hade jag haft liiite högre lön som aupair hade jag lätt, utan tvekan, åkt hem för att kolla på matchen... Men nu är det ju så att jag bara tjänar $ 200 i veckan... Så jag kommer inte sååå långt på det... 

Men jag kan ju läsa resultatet på nätet sen...("jaa men gúu vá kuul") Så nu drar jag hem till Laras pool och dränker mig lite grann istället. 
Ha det bäst- Flodhäst!
/Em. 

Jag skulle faktiskt gifta mig med honom.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar