lördag 1 oktober 2011

Plans for New Years eve

Det verkar (kärlek banne mig) som att det blir Snowbird i Utha 26 december till 2 januari med min värdfamilj, jag klagar inte! Svin kul om det blir av. Kommer fira nyår där i sådana fall, men vad gör det. Tycker faktiskt nyårsafton är rätt överskattat, ojj vad gammal jag kommer låta nu, men jag tycker faktiskt det är tråkig med de svenska högtiderna för allt går bara ut på att ungdomarna ska supa skallen av sig och den som kommer ihåg minst- jaa den vinner.  Det har aldrig varit min grejj.. Jag är nog mer än "mys-tjej" än en "party-tjej" då måste jag väl säga.. Så jag tror det blir svin bra att fira nyår i en skidort!

/Em.

-Updates-
Sam kom precis hem och sa att skidsemestern ä bokad! Det blir Utha över nyår! Han sa att han bokat ett jätte "läskigt" hotell. Veronika förklarade då att med läskigt menar han inte läskigt, läskigt utan snarare lyxigt/stort. Det finns en jäkla massa saker men den jag kommer ihåg är pool, jacuzzi och isbana! Can't wait!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar