onsdag 26 oktober 2011

Tuesday

Idag åkte Sam till Argentina, så nu är det bara jag Vronkan och barnen hemma, så idag gick vi och åt på restaurang här nere i Topanga för vi båda var för lata för att laga mat.. Och sen gick vi hem och hyrde film och där har vi legat som dödar sillar i ett par timmar nu. Vi såg "The Others", jag tror jag sett den en gång förut, men den är sjukt bra med ett oväntat slut!

I morgon ska jag och Nora troligtvis åka och köpa Halloween kostymer  och äntligen tror jag att jag bestämt vad jag vill vara. Jag, Lara och Josse kommer att dra upp till Santa Barbara på fredag eftermiddag och fira Halloween där hela helgen. Vi har för tillfället ingen bil att åka upp med, så vi ska försöka hyra en bil istället, men då måste man kanske vara 21 så vi får väl se hur detta slutar.. I värsta fall får vi ta tåget.. (suck).


/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar