lördag 8 oktober 2011

Lööööördag

Ge mig svenskt lördagsgodis tack!... 
Idag lyckades jag sova till 10.30 och det var hur skönt som helst, sömn är väldigt underskattat... (Mamma du borde prova!) Jag har vart på gymmet med Elin och nu är det barnkalas som gäller. Laras värdbarn fyller år och hon bjöd mig till sitt kalas och jag kunde ju inte tacka nej... så barnkalas it is! Efter det ska jag antingen till Josse eller campa?! Don't ask me.. Vi får se vad som händer.

Igår skulle vi egentligen till ett "Hunted House", jag vet inte riktigt vad det är men typ ett spökhus, lite som Gasten på Liseberg antar jag fast lite bättre och lite läskigare, det är ju trots allt Hallowen snart. Men det blev inget hunted house, istället blev det "weed house. Jag och Lara följde med Canyon till hans kompisar som skulle ha fest. Men det var mer "fest" än fest. När man kom in till lägenheten var det som att gå in i ett hus som brann, för det var lika mycket rök. Folk blev fulla på tre öl (fråga mig inte hur man lyckas, det är ju bara pinsamt) och alla rökte på hur mycket som helst. "Det är bättre med weed än alkohol"- diskussionen kom upp som vanligt...  Men denna gången vet jag inte vem som vann. Vi spelade massa Beer Pong och jag ska ärligt talat försöka köpa ett sånt bord och ta med mig hem!

/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar