onsdag 19 oktober 2011


Är det ingen som ser att det faktiskt är jag på bilden??

Den här bilden är min nya profilbild på facebook, men ingen verkar tro att det är jag?! En släkting sa "gillar din nya profil väldit lik dig hahahaha jag skojar".. Tack för den liksom haha rätt kul dock. Rätt bra utklädnad eftersom att ingen känner igen mig, det tackar vi mamsi för! Kanske borde köra på samma outfit iår igen? - Favorit i repris liksom! Veronika tyckte däremot att jag skulle vara Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump -för hon kommer ju från Sverige och det gör jag med (!) Vi får väl se.. Något ska vi nog klura ut

Några andra alternativ kan ju annars vara:

Påskärring

Cowgirl

Pippi som Vronkan tycker

Mus

Tomtenisse 
(gillar pappa i bakgrunden, hur mycket snus har du under läppen egentligen?)

1 kommentar:

  1. Åh du är helt jävla underbar!! Men det är du som är den vackraste!

    SvaraRadera