måndag 3 oktober 2011

Halvvägs till 100

Den 31 oktober blir min kära fram gammal, riktigt gammal.. Då blir han gammal på riktigt! Nu är han halvvägs till 100 (Hoppas det känns bra pappa, snart tresiffrigt. Tiden går ju så snabbt, och du är där snabbare än vad du tror ;) )

Men nu är det såhär.. Jag har ett problem. - Vad ska man köpa i födelsedags present?
Något som kan skickas över halva joden?! Jag behöver tips, massvis med tips. För pappa sägerbara "jag önskar mig snälla barn" Men det är lite svårt med tanke på att barnen han har för det första inte är barn längre och dom båda bor på andra sidan jorden och oavsett hur snälla eller dumma vi är, så märker han inte så stor skillnad ändå, mer än att det troligtvis är ovanligt lugnt och tyst hemma och att ingen äter upp hans Ostbågar, Marabou och Öl utan att fråga!

Så snälla barn kan han ju bara glömma.. Det är 20 år försent för det!
Alla tips är välkomna. Vad önskar sig en gammal man?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar