måndag 17 oktober 2011

Om 7 veckor är det 1 advent.

Och så var det måndag igen.. sinnes sjukt..

Surfningen gick "bra", jag fick bara 2 kallsupar, varav i den ena svalde jag nog mer än hela havet.. Det blev mest "boogieboard" med stor bräda för att jag skulle lära mig hur och när man fångar vågen osv. Men det var hur kul som helst. Känslan när man är uppe på vågen är ju obeskrivlig, längtar tills jag kan stå upp och glida genom vågen. Vi ska försöka hinna med det åtminstone en gång denna veckan, gärna fler, men det beror lite på hur jag jobbar och han pluggar.. Jag överlevde vattnet trots att jag körde utan våtdräkt, okej det var faktiskt inte så kallt i vattnet som jag trodde... det var typ som i Sverige på sommaren kanske några grader kallare, eller varmare? Jag vet faktiskt inte.. Men det kändes i allafall inte så hysteriskt kallt efter att jag doppat mig.
Efter stranden åkte jag till gymmet och sen till Josse som hade födelsedagsparty tillsammans med sin Roomie Conor. Jag gick hem vid 12-tiden och tur var nog det.. Jag kan ju säga såhär, jag missade inget som jag skulle vilja vara med om! 

Tom väckte mig kl. 6 lördags morse för han var hungrig... Tack för den.. Resten utav dagen spenderades mer eller mindre i bilen. Jag åkte bland annat fram och tillbaka Pasadena för att hämta Nora som var med Sam på en inspelning. 
Sen åkte jag hem till Josse igen för att chilla, kolla på film. Men det slutade med att hon spelade ölspel med sina roomisar och jag kollade på (inga onödiga kalorier här inte). Mitt i natten så blir det världens bråk i deras trappuppgång mellan ett par, dom ringde tydligen dit polisen också.. Everything happens in Amerika.

Gårdagen blev lugn och klockan 10 låg jag total däckad i min säng. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar