fredag 14 oktober 2011

Time to surf

Så i morgon (eller idag blir det ju för er på andra sidan pölen), i morgon är det den stora dagen.. Jag ska prova på att surfa för allra första gången.. Ska låna Niks långa bräda för det ska tydligen vara enklare med de långa brädorna. Jag är däremot lite orolig för att jag inte ens kommer att komma upp på brädan, eller att jag ger upp efter att ha doppat tårna i det svinkalla vattnet (det har ju aldrig lockat mig förut att gå längre än till anklarna, så varför ska det göra det i morgon?) I värsta fall är det bara att slänga på sig våtdräkten och gå i, för jag måste ju prova. Det är änna på tiden nu efter 11 månader i CA, aa shit i skrivande stund inser jag att på lördag är det faktiskt 11 månader sedan jag åkte, galet vad tiden går snabbt..

Rapport om hur surfingen går får ni i morgon eller senare i helgen.
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar