fredag 21 oktober 2011

Istid

Kom precis hem från Toms Flagfootball match och dom vann, dom var jätteduktiga, men fyyyfaaan vad kallt det är, 16 grader känns som rena istiden här.. fyfan.. och jag glömde jacka... Bra jobbat Emelie!








Var och kollade på Halloween kläder i dag, jag ville vara munk för det är ju så osexigt det bara kan bli. En munk liksom? Men när jag hittade den dräkten och insåg att den också var sexig så gav jag upp.. I hate this... Men jag älskar hur stort Halloween är här och hur mycket man fixar. Finns hur mycket saker att köpa som helst. Om ni tänker er huset som var precis på gränsen mellan Toltorpsdalen/Krokslätt för några år sedan vid jul, typ så fast med spöken skelett och allt annat hur coolt som helst och jag ääälskar det. Det är verkligen något som jag ska ta efter och så ska jag ha typ världens störta Halloweenfest på det!


/Em. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar