tisdag 11 oktober 2011

Upp och ner Ner och upp Toppen gal i granens topp....

Idag har vi åkt fram och tillbaka, upp och ner, hit och dit ett par gången om.

Jag började dagen med storstädning, och sen en sväng till Topanga mall och vidare till posten (som var stäng, alla judiska högtider gör mig galen) därefter hem en snabbis och sen hämta Nora och så skulle vi åka till 3rd street och shoppa, men när vi kommer ner till korsningen PCH/Topanga Canyon, så ringer Tom buss chafför och säger att jag måste och komma och hämta Tom för att hon inte får släppa av honom från bussen, eftersom att vi inte meddelat skolan att han skulle åka hem med Spencer.. Så då var det bara att vända och åka tillbaka för att hämta honom och släppa av honom hemma... Sen åkte jag och Nora till 3rd street och nu ska jag snart köra Nora till Mia. Det är ett jävla flängande hela tiden, men det är rätt skönt att inte sitta hemma och bli gammal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar