fredag 23 september 2011

Ikväll skulle jag egentligen ha tränat. Hade tänkt åka iväg vid sex när Toms kompis skulle bli upphämtad för då skulle även Sam och Veronika kommit hem (trodde vi). Men mötet som var på Toms skola började tydligen inte förens typ sex så dom kom inte hem förens nu klockan 9 och Spencer blev inte upphämtade förens strax efter åtta.. (ojj vad mycket förens det blev i den meningen, det var ju inte riktigt meningen). Så istället för att träna har jag kollat på "Sol fest och oroliga föräldrar" och på "svenska miljonärer". Så i morgonbitti blir det hårdträningn. Då blir det först Zumpa, sen gym och Yoga och kanske även lite Bodypump om jag hinner innan barnen ska hämtas igen.
Idag kom TVn. Men den kom inte heller när den skulle.. Trots att dom hade fyra timmar på sig att leverera hem den (vilket jag tycker var väääldigt lång tid) så kom den inte förens efter klockan sex, schysst liksom.. Där satt jag och väntade på en TV i fem timmar, roligare kan man ju faktiskt ha när man är ledig.
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar