torsdag 15 september 2011

Höstfeeling

Nu känns det nästan som att hösten är på G även i L.A, både kalla vindar och kallt i skuggan, men jag hoppas att det bara var tillfälligt..


Idag blev det ingen träning för den jävla tanden förstörde för mig.. Inte lyckats sova inatt heller, så nu har jag inte sovit mer ett 3-4 timmar på 3 dagar, känner mig som ett levande lik, eller nej känner mig nog mer död än levande, så som ett dött lik. Så efter att jag kört barnen till skolan åkte jag till Topanga mall för att försöka få bytt Noras mobil som Tom råkade göra sönder i Sverige när han kastade en sten genom fönstret upp till andra våningen och landade på hennes iPhone. Fick fjäska mig till det, men efter mycket om och men så gick han med på det (hon har ju redan fått en ny när skärmen pajjade i våras). Efter det åkte jag hem till en ny au-pair tjej, Lara från Schweiz, som kom i onsdags och bor här i Topanga.


Nu håller Tom på att göra Brownies och jag ser inte fram emot att städa upp köket efter honom när han e klar.. 


Annie ringde förut och hon kanske kommer hit under Thanksgiving, vilket hade vart svin kul! 
Now you know.
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar