onsdag 14 september 2011

Idag har vart en slapp dag, men det kan behövas efter att ha jobbat dygnet runt hela förra veckan utan en enda dags ledigt. I more gick jag upp och gjorde pannkaksfrukost till barnen. Amerikanska pannkakor med färska jordgubbar, blåbär och sirap och det blev väldigt populärt kan jag säga! Sen har jag vart ledig under dagen vilket var huuur skönt som helst så jag har bara tagit det lugnt idag skypat med mamma och pappa, eller mest pappa faktikst, hann även prata lite med Alle balle som jag inte hört något ifrån på jätte länge. 


Vid 2.30 åkte jag och hämtade Tom och Tyler från skolbussen och så gjorde vi läxan och nu kom precis Sam hem. Vi har förövrigt haft gubbar här hemma som borrat hål i väggen och dragit sladdar osv, för vi ska efter mycket om och men, äntligen flytta TV:n från Sam och Veronikas sovrum till vardagsrummet yeyee så nu slipper vi ligga i deras säng och kolla på TV.


Nu ska jag hämta Nora och sen är det middag.
I morgon ska jag träna med Freja och köpa gymkort- Finally, bye bye love handles (hoppas jag)
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar