torsdag 22 september 2011

Någon gång mellan ett och fem

Idag kommer våran nya TV, så nu kan jag äntligen hänga med lite mer i TV världen för jag ser nästan aldrig på TV här. Men Tvn kommer någon gång mellan ett och fem (?!) så jag ska sitta hemma hela dagen för att vänta på den. Men hur fan kan man säga mellan 1 och 5, det är ju liksom antingen för förmiddagen eller eftermiddagen? (What the fuck, stiupid americans ...)

Förövrigt, så är det torsdag idag för er som missat det, vilket betyder att i morgon är det freeedag (nästan ett halleluja moment där alltså) För sen är det helg och jag tror jag är ledig hela helgen för ovanlighetens skull. Förra året jobbade jag kanske 4 helgen totalt men detta året har börjat med att vara ledig en helg och jobba 4..

Ikväll ska jag och Elin dra till gymmet får se om det blir ett pass eller om vi kör själva. Jag funderar på Yoga, kan behöva sträcka ut min muskler lite min kropp lite grann och jag har hört att Yogan ska vara väldigt bra där. Men nu är det Oatmeal och jordgubbar till frukost som gäller.
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar