fredag 16 september 2011

TGIF

Fredag och jag är leeeeeedig! Så jävla gött första dagen på 2 veckor som jag är ledig, så idag har jag faktiskt gjort mig förtjänt utav det. Vaknade dessutom bara en gång vid 2 inatt p.g.a tand-helvetet och lyckades sen efter att värktabletten börjat hjälpa, somna om till 8.30. Nu ska jag snart åka hem till Elin för vi ska träna lite och sen ska jag ta med henne till Topanga mall för hon har inte varit där ännu! Ska försöka hitta ett par nya byxor- svarta för mina svarta är så fruktansvärt urtvättade nu så dom ser nästan gråa ut- Inte OK. Vill även hitta ett par nya skor, men det kanske egentligen inte behövs bland mina andra 50 par skor (jaa jag har 50 par skor som jag använder, jag har räknat dom har ju dock mina favoriter som jag använder mer än andra).

Igårkväll slutade jag vid 6.30 så då åkte jag och hämtade upp Elin och hennes roomie Ela och tog med dom till The Grove där vi "fönstershoppade" (dom är ju fattiga studenter). Sen blev det för min del middag på Chees Cake Factory men för studenterna blev det bara en cheescake för dom hade ätit nudlar till middag innan jag kom.

I morgon är det jobb på dagen, men tror att jag är ledig på kvällen och på söndag är jag ledig hela dagen.

/Em.

- Garderobs städning -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar