torsdag 22 september 2011

Lillördag

Denna dagen har gått så himla fort. Började med att köra barnen till skolan och sen fick jag sitta i bilkö i en och en halv timme för att komma till gymmet.. Mötte upp Freja för ett spinningpass. Även om svetten rann som bara den, så var det inte så jätte bra av olika anledningar
1. Instruktören pratade way to much. (om helt onödiga saker typ om vad hennes mamma säger (?!)
2. Värdelös musik. (typ värdelös reaggae-hiphop) 
3. Man fick ont i rumpan av sadlarna..
Men jag kommer säkert göra det igen det var ändå rätt gött att bara sitta på en cykel istället för att springa. Efter spinningen körde vi lite på maskinerna och sen åkte jag hem till Lara och gjorde kyckling sallad till lunch - by the way, så är hennes familj amerikanare och hade en Ranch dressing hemma, vafan är det för familj??! Sen så hängde vi lite vid hennes pool och jobbade på brännan, jag slumrade till ett par gånger för jag var så himla trött och för att det var så skönt att ligga på poolkanten med fötterna i vattnet och med solen som stekte och vattnet som var iskallt. Hahaaa Lara ringde precis och fråga mig inte hur man lyckas, men hon fick bensinstopp på motorvägen i rusningstrafik idag jag dööör to.m polisen skrattade åt dom.
Nu är det bedtime för mig så att jag orkar med morgondagen och grabbarnas playdate.
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar