fredag 2 september 2011

Mer shopping

Idag blev det shopping med Nora på Topanga mall. Det blev en hel del saker inhandlade men konstigt nog ändå inte allt som hon skulle ha..  Ikväll är jag ensam hemma med barnen så vi får se vad vi hittar på kanske hyr en film och kollar på att 4 eller något sånt. Vi ska även börja med Tom skolrutiner igen, dvs. att  han ska gå och lägga sig kl.9 och inte tidigaste kl. 11 för på onsdag börjar han skolan - Oh shoot.. då är det ju slut på min sovmorgon också... neeeej.. =/ Men å andra sidan så är börjar snart Nora och Nik skolan igen och då är jag ledig på dagarna istället, vilket inte är helt fel de heller!


Nu är det mat dags innan vi hungrar ihjäl här. Tom och Nik tjatar om Pizza, men så snäll tänker jag inte vara för det ända som dom har ätit sen vi åkte till Sverige är Pizza glass, godis, chips, bullar, kakor mm om vart annat..



På Dalarö:

Sam: Vart är resten utav pengarna du fick?? 
Tom: Meen... Jag köpte två glassar!
Sam: TVÅ??! Du får ju bara köpa en, det vet du om Tom?!
Tom: Men vaddå pappa.. Jag åt ju en utanför kiosken innan vi cyklade tillbaka och så ville jag ha en nu när jag kom hem och den första var faktikst liten, det var bara en Twister!
Sam: "suckar tungt" Men du vet att du inte får det, så gör aldrig mer om det!

- Dagen efter är det samma visa igen! -  )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar