tisdag 13 september 2011

It's not my day..

Inatt har jag inte lyckats sova en endaste sekund.. Vet inte varför, men jag lyckades aldrig somna innan alarmet på mobilen ringde.. Dessutom så har jag av någon konstig anledning världens jävla huvudvärk (?!) Jag har (nästan) aldrig huvudvärk.. plus att jag har tandvärk på det också.. Jävla visdomstand, jag är in vis nog för att få dom ännu... Men snart har dem vuxit färdigt tror jag, jag hoppas det i allafall!


Jag var även på Santa Monica College en sväng idag och skulle kolla med vilka kurser jag kan läsa.. Men alla seriösa kurser som jag vill läsa kan jag inte läsa, för att jag måste ha läst 10 andra kurser för att kunna läsa dom.. What to do then? Skit irriterad på det.. Fattar inte varför?!


När jag skulle hämta Tom från skolbussen fick jag sitta och vänta i evigheter på kolbussen som var 50 min sen, vilket också var mindre kul..


Men tiden går snabbt och här hemma börjar julplanerna redan. Det pratas om Mammoth eller Utha, vilket låter rätt nice. 


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar