söndag 11 september 2011

SundayFunday

Idag är jag inte pigg.. Hämtade Nora i Calabasas kl 12 i gårkväll för hon hade vart på en Bar Mitzwah och när vi kom hem fastnade vi framför TV:n, vi har fått en ny favorit serie- switched at birth heter den och handlar om två tjejer som blev förväxlade när dom föddes och har växt upp med fel familj hela livet och vad som händer när dom hittar sina biologiska föräldrar. Klockan två stängde vi av TV:n och i morse väckte den där jävla hackspetten mig kl 6. Tack för den! 


Får ser vad vi hittar på idag, vädret är ju inte jätte bra ca 20° och mulet.. Hoppas det klanar upp lite senare!
Nu är det frulle som gäller
/Em. 

1 kommentar:

  1. Det var det finaste någon sagt till mig, jag fick till och med en tår! Tack så himla mycket fina fina du, du sa det precis när jag behövde det som mest. Du ska veta att du är otroligt vacker och jag lovar att varenda människa blir på bättre humör när dem får se ditt leende.Du är en så himla fin människa verkligen! Läser din blogg hela tiden och du verkar ha det helt underbart <3

    SvaraRadera