lördag 17 september 2011

I morse signade Elin och jag upp uss på 24 hours Fitness, så nu jävlar ska vi bli fit, inga soffpotatisar här inte. Gymmet i St Monica var as fräscht och hade massa bra klasser och så, så vi bestämde oss för att bara träna där istället för att betala mer så att man kan gå runt på alla gymmen i L.A (som inte ens är hälften så fräscha). Efter det, åkte vi hem till Elin en sväng och sen till Topanga mall för shopping. Men jag kom hem tomhänt trots att jag verkligen försökte hitta något som jag skulle kunna köpa, men hittade verkligen inget... Eller joo ett par byxor på ZARA, men dom fanns inte i min storlek.. Suck men på söndag ska jag och Elin troligtvis iväg igen, så hoppas på bättre lycka då! Kvällen har spenderats på en strand i Malibu vid en Bond fire vilket var väldigt mysigt. Insåg precis just nu i skrivande stund att jag borde ta mer kort för bloggen är väääldigt tråkig utan bilder..men men what to do liksom, inte lätt om man är lat!
Nu ska jag i allafall sova för i morgon ska jag jobba!
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar