söndag 18 september 2011

Saturday

Idag har jag jobbat hela dagen, fast det var nog mer "jobbat" än jobba, för Sam har vart hemma hela dagen och det är bara Tom och Nik som vart hemma. Började med att göra lite frukost och läxa med Tom och sen hämtade jag Nik hos en kompis sen stod tiden rätt still i ett par timmar.. Vid 4 körde jag Nik till en annan kompis och så släppte jag av Tom hos "grannen". Seeen så åkte jag till gymmet med Elin. Dom har världens bästa maskin på gymmet det är liksom en trappat, (om du tänker dig en rulltrappa fast med tre trappsteg som går runt) och så går man iden hur länge man vi vill och den tar rätt bra om man säger så, vi gick i 15 min och det tycker vi var rätt bra.- prova själv att gå upp-upp-upp-upp för en trappa i 15 min och väntar du förlänge så försvinner trappsteget och då åker du ner på golvet - lite som på ett löpband.

Ikväll skulle jag egentligen på någon grillfest hemma hos en kompis kompis, men det verkar inte bli något med det, killar i allmänhet kan verkligen inte planera och amerikanska killar tar fan hem priset i "att inte kunna planera", man vet aldrig hur det blir med dem.

Nu ska jag åka och hämta Nora från en Bar Mitzvah.
I morgon blir det gymmet och sen shopping och jag hoppas verkligen att jag hittar något som faller mig i smaken denna gången annars blir jag sur och köper något svindyrt som är jätte onödigt!... Fats det är ju väldigt dumt? så det ska jag nog inte göra!..
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar