lördag 10 september 2011

TGIF

När Sam kom hem från jobbet idag hade han med sig en 27 " Apple skärm hem och så frågade jag "ooj har du köpt ny data?" Till svar får jag lite nonchalant "nääe, jag fick den idag på inspelningen" precis som om det vore en vattenflaska han fick med sig hem. haha Vissa har det bar om man säger så, blir ju liite avundsjuk jag vill också bara få saker sådär..

I helgen ska jag jobba. Fick precis reda på att Sam och Veronika ska ska åka till San Francisco i morgon, så jag fick ställa in helgens planer med Elin. hade tänkt åka och shoppa i morgon och sen gå på hennes kompis comedy show, men nu blir det inget med det.. men å andra sidan kanske det är lika bra så att jag kan vara tråkig och spara mina pengar istället.. 

Men mu är det läggdags, för jag har vart igång sen kl 6 i morse.. 
Ciao
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar