måndag 8 augusti 2011

Dalarö

Mina första 3 veckor i Sverige spenderades med min värdpappa och barnen i deras sommarhus på Dalarö utanför Stockholm. Riktigt mysigt men lite segt att vara där och bara vänta på att få komma hem. Ingen här hemma visste ju om att jag skulle komma hem, vilket gjorde väntan lite extra jobbig.
Väl hemma mötte brorsan upp mig vid central stationen och så gick vi över till pappas jobb och överraskade honom, han tappade hakan. När vi sen kom hem är det första mamma skriker på mig "vad i helvete gör du hemma" och trodde jag misskött mig och blivit hemskickad!- Nääe men det är kul att se dig med mamma <3 haha Senare på kvällen hade jag och Hannas kompis Erica lyckats lura ut min älskade Hanna till Vasa Viktoria där hon skulle få en liten överraskning utav Erica. Hanna trodde hon skulle på en dejt med någon konstig kille så hon tänkte vända och åka hem istället, men överraskningen var ingen mindre än mig. Istället för att träffa Erica och någon konstig snubbe, så var jag där. Vi hade 9 månader att ta igen. Sen åkte vi ut till Billdal och träffade några andra kompisar. 




















































/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar