måndag 29 augusti 2011

"Seriously, it’s like you’re photoshopped"


Har du inte sett Crazy Stupid Love, se den nu! Hur bra som helst! Och Ryan Gosling är inte nådigt snygg i den heller! Vi skrattade oss igenom hela filmen, folk vände sig om och började skratta åt oss för att vi satt och as garvade! grymt bar film iaf.


Idag har vi annars inte gjort så mycket... Var på stranden hela dagen, sen var vi på gymmet, japp ni läste rätt.. Vi var på gymmet 24 Hour fitness, helt okej gym faktisk, fick 3 gratis dagar, så ska prova om jag verkligen orkar åka så långt för att träna, men gör jag det så ska jag nog införskaffa mig ett gymkort där. Träningen blev ju liiite mer seriös än när jag tränar här hemma!


Men nu är det läggdags 
Och ni ska jobba! (Synd att ni inte kan ligga på stranden under eran arbetstid!) 


Tjingeling
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar