torsdag 22 december 2011

140 days left


Idag har vi 20° grader och strålande sol här i L.A, alla svenskar som ska hem och fira jul är på G hem nu, men jag är inte det minsta avundsjuk. För det känns hundra gånger bättre att sitta här i vårvädret och njuta på goá uteserveringar än att sitta i Sverige som för tillfället verkar vara jätte deppigt.. Mörkt, grått, inget regn, inget snö, ingen sol, ingenting...  På måndag drar vi till Utah och i måndags köpte jag nya goggles/skidglasögon (rosa är dom såklart), i går köpte jag nya digital kamera (den kommer förhoppningsvis i morgon), så nu är jag redo. Idag när jag var nere på PCH och såg vågorna så blev jag aaaaaas sugen på att hämta brädan och surfa... Så snääääällllaaaaa Tomten kan jag inte få  Juicy Couture surfbräda (Juicy Surfbrädor) i julklapp?! Snälla snälla snälla!!

/Em. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar