tisdag 6 december 2011

Om jag får bestämma

160 dagar kvar i The City of Angels. Nu har vi börjat planera lite för vad som ska hända under min sista månad här, om några ska komma över och hälsa på osv innan jag åker hem, jaa ni alla är välkomna!. 

Om jag får bestämma hur min resemånad ska se ut så blir det såhär:

11-24 maj Östkusten!
Jag åker till Östkusten den 11 maj och möter upp Hanna som kommer från Göteborg och så åker vi runt lite typ Boston (hälsa på brorsan) New York, Washington, Philadelphia, vi får se vad som kan hinnas med.

24 maj- 13 juni Västkusten!
24 maj kommer mamma och pappa hit och förhoppningsvis brorsan också såklart. Och så åker vi runt här på denna isdan av landet till Dallas, Chicago, San Diego, San Jose, Las Vegas, Gran Canyon, Nevada, Yosemite, Houston och kanske en sväng till Hawaii.


Och sen är det back to reality.. Då är det slut på soliga dagar och dags för riktigt jobb.

/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar