fredag 16 december 2011

Lättförtjänta pengar

Tack vare dagens luciatåg, som förövrigt var det mest oseriösa jag vart med om, så inkasserade jag hela $50, så det tackar vi för! Vi såg tyvärr ingen Julia Roberts (men hennes barn var säkert där)..


Efter lucia tåget åkte jag till gymmet och där blev det core, nu i efterhand känns det som att jag kunde gjort lite mer.. Jag skäms lite över hur svag jag har blivit i benen (och resten av kroppen för den delen också), för jag har typ tappat alla mina benmuskler från konståkningen. Men jag har 5 månader på mig att bygga upp allt igen så med några pass med honom varje vecka så kanske jag kan lyckas, det är ju ändå 145 dagar kvar tills dess!


Ikväll får vi se vad som händer och i morgon sätter vi riktning mot New Port Beach!


Just det, idag får ju barnen jullov.. Och fuck.. Nästa vecka är julafton och jag har inga julklappar till barnen!
/Em. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar