lördag 24 december 2011

Julafton a la L.A

Och då var denna julen över och klockan är halv sju.. I år firade vi som ni kanske förstår julafton idag, den 23 december, vilket kan tydligen glömt av att säga eftersom att inte mina päron visste om det.. Vronkan jobbar natt 25,25 och 26 drar vi, så i år fick vi ta det lite tidigare. Men dte gör inte mig något jag är nästan bara glad över att julen faktiskt är över nu så att vi kan få vår på riktigt. Eftersom det är jul, så vill man ju ha mysiga tröjor och halsdukar och bara mysa. Men eftersom att min julkänsla legat på 0 om inte ännu längre, så är det bara skönt att få det överstökat nu! Nu taggar vi för Utah!

Vi lyckades få till en riktig svensk jul, det enda som saknades var snön och risgrynsgröten! Julskinka, Janssons, Prinskorvar, Köttbullar, Sill mm mm mm. Nu har jag svällt upp till 3 strl större..
Vronkan skämde bort mig i år igen med rätt dyra julklappar därav b.la. Juicy tröja, Juicy ring, One Piece, A&F Pyjamas byxor  mm. 

God Jul på er där hemma hoppas ni får en vit julafton!


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar