onsdag 7 december 2011

Hårigt hår

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår?!! Och jag får panik på det!


Jag kan inte bestämma mig, brunt, blondt, jätte långt som jag har nu, eller lite kortare?!


Om jag har lika långt hår som jag har just nu, så är det inte naturligt lockigt längre för det är för långt/tungt för det, så då blir det rakt , kanske ytte pytte lite vågigt..


Klipper jag det ca 15 cm så blir det mycket kortare och förhoppningsvis får jag då också tillbaka mitt "självfall" med ganska lockigt hår.


Ska jag vara blond eller min naturliga hårfärg?!


Brunt hår som jag har naturligt?





"kort", ljusbrunt/mellanblondt, kan ha det rakt, kan ha det lockigt!





(sovit med flätor så det blev extra lockigt på den första)  Blondt, långt, halvlockigt hår?






Blondt långt men inte alls lockigt hår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar