måndag 26 december 2011

Dagens fråga

Vad packar man för en vecka i skidbacken i Utah + ett nyårsfirande utan några planer.. 
Förutom skidkläder så är jag rätt körd? Ingen aning vad vad jag bör ha med mig och vad vi kommer hitta på förutom i backen och på isen och i poolen.. Vi lär ju inte sitta inne på hotellrummet och bli gamla skulle jag tro? Eller?


Och för nyår? Klackar och glamour? eller bara välklätt? Klackar i snön låter lite riskabelt för min del med tanke på min otur senaste tiden.. Jag vill ju gärna komma hem hel utan några proteser eller ihoplappade kroppsdelar, även om man nu förtiden är riktigt duktiga på att fixa till kroppen både här och där så är ett skönhetsingrepp det sista jag skulle vilja göra just nu, eller i allafall ett oplanerat sådan...


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar