onsdag 11 januari 2012

Coachella


Gissa om jag vill gå på årets Coachella festival?! Det är ju typ den största och bästa festivalen som finns. Känns som att det är något som man måste gå på när man väl är här i Cali, men det är sjukt segt att den kostar typ 350 $ vilket är typ 2.500 SEK.. Nik ska gå med sina kompisar.. Och jag vet att jag kommer att dö av avundsjukhet om jag inte går..  För det gjorde jag förra året. Jag var så jäkla besviken över att jag inte var där.. Jag vet att Elin ska gå i år, om hon lyckas få biljett nu på fredag när dom släpps, så jag får väl också försöka få biljett på fredag så jag också kan gå. Men 2500 kr + boende och skit blir rätt saftigt men det är ju ändå värt det för jag lär ju leva på den festivalen rätt länge efteråt!

/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar