torsdag 5 januari 2012

En helt vanlig torsdag

Sen i måndags när vi kom hem från Utah har jag gått runt och vart snuvig som bara den, men idag insåg jag att det inte är en förkylning- det är bara pollen allergi! Tänkte inte på att vi typ har sommar här redan nu, jaa vi hade ju som sagt 28 grader igår och även idag ser jag nu, så att pollen kommer i januari istället för i maj är kanske inte så konstigt men det tänkte ju inte jag på. Så nu är det bara att ta mina dunder tabletter, så märker man ingenting!

Dagen har spenderats till mesta dels i Venice med Tompa. Han har klippt sig på ett rätt coolt ställe på Lincoln Ave. Efter det skulle vi ta en Smoothie på Earth Café, ett ställe som jag personligen tycker har världens godaste smoothies, riktigt fruktiga! Men vi kom dit mitt i lunch ruset så det var jätte lång kö, så istället blev det glass på Ben & Jerrys. Efter det blev det Staples, en affär som bara säljer skol- och kontors saker. Och nu sitter vi på utsidan och äter jordgubbar och mjölk!










Lalalala Life is wonderful

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar