tisdag 3 januari 2012


Då var man tillbaka i soliga L.A. Vi var hemma vid 2 så vi hade hela dagen här vilket var väldigt skönt. Vädret var som vanligt soligt och skötn. Så jag mötte upp Lara för en "catch up" hon har vart i Lake Tahoe -uuuutan någon snö och hon är en riktig snowboard tjej, så hon var lite besviken på hennes resa.. Sen blev det lite rea-shopping och sen bio. Mitt under filmen så började det banka som bara den på en utav exit dörrarna och man hörde hur vissa började bli väldigt irriterade efter att dom bankade för tredje gången... Och när filmen är slut och folk ska börja gå ut, genom exit utgången, så ligger det en snubbe på golvet.. Vad som hänt, det har vi ingen aning om... 

I morgon är det skola för Nik & Nora, tror Tompa är ledig ett tag till. Men i morgon så har Vronkan gett mig sovmorgon och jag kan verkligen behöva det efter denna veckan! Det har vart en ganska så intensiv vecka med mycket snowboardåkning och utan någon sömn. Har inte sovit mycket alls.. Har haft jätte svårt att sova där uppe och efter att Tom och Nora somnat var det omöjligt för mig att somna för då låg dom och pratade i sömnen med varandra, jaaa dom svarar faktiskt varandra i sömnen. Jag och Nora har dessutom delat säng där uppe och Nora försökte till och med peta ut mina ögon i sömnen och mer eller mindre kväva mig med hennes hår, jag måste vara en riktigt hemsk au-pair..  

Så nu ska jag sova ikapp för hela veckan!
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar