måndag 9 januari 2012

What are words If you really don't mean them When you say them?!

Shit vad denna helgen gick snabbt... Helt galet. Första veckan i Januari avslutade och nu återstår bara 18 veckor kvar för min del.. Tragiskt men sant!


I fredags var jag på bio och såg Sherlock Holmes, riktigt bra film måste jag säga. I lördags så åkte jag och Lara ner till Venice och hyrde cyklar och cyklade runt i Venice och ner till Marina del Ray, våran hamn. Efter det åkte jag hem och duschade och sen stack jag i väg och mötte upp Nygel, min "PT" och hans kompis, vi gjorde inte så mycket "we were just hanging out" som man säger här. Idag har jga vart med Lara och 3 andra au pairer. Det blev det lite shopping, först på Topanga mall, sen åkte vi till UCLA en stund och sen vidare in till Melrose Ave. där jag köpte en ny jacka. Direkt när jag kom in i affären var den det allra första jag såg, den gick knappt att skymta mellan alla andra kläder som hängde runt om kring men på något vis så mellan alla klädstänger som gick i en krumelur genom rummet, i mitten av affären på en bänk låg den, jag blev kär i första sekund och när jag provade den gick det inte att motstå, och folk säger att kärlek vid första ögonkastet inte existerar, trust me it really does!
Köpte även en jättefin vit klänning som på framsida är knäkort och lång där bak samt en vit stickad kofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar