söndag 15 januari 2012

Lycklig tjej

Jag är helt exalterad. Denna våren/sommaren kommer bli sjukt jävla grym, går runt och smilar hela tiden och kan inte sluta. Folk frågar "vafan smiliar du åt" och då nästan skriker jag "för jag ska till Coachella och Hawaiiiiiiiiii" haha jaa jag e en nörd men en lycklig en 




Just nu är jag obehagligt sugen på Burger King, men äter inte Donken och BK här i USA, hört att det inte alls är lika bra som i kära Svedela.. Äter knappt hamburgare hrä men om jag gör det blir det ju såklart Fatburger eller In n´out. Kanske blir en frukost där om en stund.. 
I dag blir veckan träningsfria dag, så vi får väl se vad som hittas på, ooops kanske inte är så bar att är onyttigt om man inte ens ska träna idag.... meen, vad gör det om hundra år? 


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar