fredag 27 januari 2012

Jag älskar värmen och solen

I morse var jag duktig och gick till skolan även om inte Lara gjorde det, jag är nog klar med mina credits snart, har ju bara 3 st att ta detta halvåret. Efter det åkte jag till gymmet och sen plockade jag upp Tompa på vägen hem. Idag jobbade jag bara till kl.3 så det var väl mer "jobba" än att faktiskt jobba. För vad gjorde jag egentligen, okej jag gick upp kl.5 och körde Nik till träningen, det var fruktansvärt jobbigt faktiskt, men sen kom jag hem och väckte dom andra två och körde dom till skolan, och sen plockade upp Tom, oooh vad livet är ruskigt jobbigt ibland! 


Eftermiddagn/kvällen har spenderats på 3rd Street med Elin och Ela och sen gick vi på bio när benen inte orkade mer, vi såg "extremely loud and incredibly close", fruktansvärt tråkig film... 


I dag har temperaturen varit uppe och dansat runt 27°C och jag älskar det, fram med shortsen bort med jeansen. Ska skicka hem alla varma kläder med Jonas när han kommer hit i slutet av februari!


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar