fredag 13 januari 2012

Tick tack

Faaaan väntar på biljetter till Coachella, har väntat i 40 min, ger snart upp... 


Men Swedish House Mafia, Avicci, Sebastian Ingrosso, David Guetta med masssa mer, det går ju bara inte att missa..


Igår började vi med Tompas "Caliofrnia mission project" som att fjärdeklassare gör varje år. Dom åker med skolan och besöker en gammal kyrka och sen ska dom välja en kyrka och bygga upp den i miniatyr här hemma. Det känns mer som att jag är fjärdeklassaren som ska bygga det än att jag är nannyn som ska hjälpa till lite grann för igår gjorde jag 95 % utav jobbet! Men men. Jag lyckades i allafall skära ut alla svåra bitar, så idag ska vi limma ihop alla delarna och sen får vi väl se om det ens ser ut som en kyrka eller om det bara ser ut som ett fallfärdigt hus..? Jag är inte jätte duktig på sånt här pill, det brukar vara mammas grej, har inte riktigt tålamod för det.. Hade det varit lite mer strass och glitter så hade det vart 100 ggr roligare, men jag kan ju inte alltid får som jag vill! 




/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar