torsdag 26 januari 2012

Wednesday

Jag lever fortfarande! Är just hemkommen från bio med Lara, vi såg Mission Impossible och jag har helt och hållet missat att Michal Nyqvist är med i den, kul men rätt förvånad när han dök upp och att han dessutom pratade lite svenska blev ännu en överraskning. 
Blir lika förvånad varje gång något svenskt dyker upp på filmduken på denna sidan atlanten. Noomi Rapace är ju med i Sherlocks Holmes som går på bio just nu! Keep up the good work Sweden!

Just nu jobbar jag lite mer än vanligt för Sam är bortrest med jobbet (Arizona, New York, Miami, London och något mer). Men när jag inte jobbar, så kollar jag på Gossip Girl som jag fastnat för riktigt ordentligt, eller också så är jag på gymmet!

Nu är det läggdags för klockan 5 ringer klockan i morgon.. suck..
/Em. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar