måndag 4 april 2011

Lämna mig bara

Fick precis sms utav Paulina. Hon är i reematch nu- fuck säger jag bara. Jag hoppas verkligen att hon lyckas hitta en familj här i L.A och framförallt runtom nära där hon är nu. Men det kan bli svårt.. måste ju ha rätt så mycket tur om det ska finnas en ledig familj just nu, i  just vårt område, som inte behöver vänta någon månad eller två till och som skulle vill ha just henne. Men jag hoppas verkligen, för jag vill verkligen inte att hon ska åka hem. Vem ska jag annars åka till Hawaii och Mexico med? Eller vem ska jag annars tvinga med ut på tråkiga ärenden, eller vem ska jag annars läsa mina kurser med? 


Och om hon åker hem..  då kommer det inte finnas några utav mina vänner kvar här när jag kommer tillbaka hit från Sverige eftersom att alla åker hem under sommaren när deras år är slut här. Jag är ju lite mobbad och kom hit ovanligt sent. Dom flesta åker i juli-augusti-september, inte i mitten av november som jag...  Förhoppningsvis kommer det hit lite nya människor under sommaren också, gärna lite normala människor och inte massa hjärndöda bonnläppar från Tyskland eller liknande. 



Förövrigt är det bra med mig, fint väder idag, så där riktigt härligt svenskt juniväder. Trodde det skulle vara lite mulet idag, men så när jag vaknade och kikade ut genom fönstret så var det klarblå himmel- love it- made my day!

Nu är dte lite lunch som står på schemat.
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar