fredag 29 april 2011

"The only thing I should be drinking"

Jag har nu fått en inneboende. Paulina ska bo hos mig tills hon hittat familj, eller åker hem... Men det är kul att ha henne här, få lite sällskap när ungarna är inlåsta på sina rum och spelar data eller pluggar..

Dagen till ära bjöds det på soliga 30 grader. Jag vet dock inte hur varmt det var i skuggan, men det är inte svalkande där heller kan jag ju konstatera! Vi i skolan i morse, Paulina följde med mig dit och Gabbi kom dit och skrev in sig hon med, så nu ska hon vara där med mig varje torsdag! Efter skolan åkte jag och Paulina ner till stranden och så kom Daniel och gjorde oss sällskap, men jag hann inte vara där så länge innan Nora ringde och sa att hon ville blir hämtade från skolan för att hon mådde dåligt.. Så då åkte jag och hämtade henne, lämnade kvar Daniel och Paulina på stranden.

Nu sitter jag och Paulina och nördar oss med varsin dator i mitt rum. När man bor här i Cali så behöver man inte ta vara på varje soltimme, man får färg ändå. Jag har knappt vart ute i solen och pressat som alla ndra (tjejerna här tävlar om vem som blir brunast så de ligger och pressar så fort de får chansen), men jag har lyckats få färg ändå trots att jag mest är sitter inne vilket är sjukt nice. 





Lite brunare, lite blondare

/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar