onsdag 6 april 2011

Lilla Lady



Just nu sitter jag och Paulina på mitt rum och dricker vin, eller snarare "firar" att hon faktiskt hittat en familj som verkar bra, väldigt bra t.om. om jag får säga det, och som hon skulle kunna tänka sig att bo hos. 3 små fina lugna barn. Två flickor och en pojke. Hon kommer bo i ett jätte fint område i St:Monica ca 20 min ifrån mig, men familjen har hus lite överallt också, bl.a i ett i Malibu dit dom brukar åka på helgerna och där bor dom grannar med Julia Roberts (jaa ni läste rätt), Julia Roberts har spärrat av en bit av stranden utanför deras hus så att inte Paparazzis ska komma dit, vilket innebär att dom delar en privatstrand med självaste Julia Roberts, jaa ni kanske fattar att jag tycker hon ska ta denna familjen?! 

Nu tillbaka till vinet och en Paulina.
Gó natt
/Em.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar