onsdag 27 april 2011



Sitter ute i solen och det är galet varmt, det är helt vindstilla. Men våra trädgårdsmästare har precis varit här och fixat i rabatterna så det stinker gödsel.. Mindre trevligt, men rabatterna blev fina! Idag var jag i skolan kändes som rena grekiskan för alla pratar i min på varandra och det är en kombination av engelska/ tyska, spanska, kinesiska arabiska, persiska osv osv.. Kanske inte en kurs för mig, det första läraren sa till mig i torsdags var "Vad heter du vart kommer du ifrån" Jag hann knappt svara innan han sa "vad gör du här, du pratar ju jätte bra engelska, den här kursen kommer vara alldeles för enkel för dig". Jahopp det var ju kul att höra, men jag måste ju ha mina timmar så jag får väl sitta på lektionerna och lyssna på den saliga blandningen av språk och uttal. Jippieyeyee
Tror jag slutar tidigt idag, så hoppas på att hitta på något kul ikväll, kanske njuta lite utav kvällssolen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar