måndag 25 april 2011

Wonderful weekend

En riktig mys helg har det varit. I Fredags bowlade jag med Kicki, Sofi, Emelie och Rebecca. Vi skulle Bowla på ett ställe som dom hade letat upp på nätet som låg i Hollywood. Men det var lite Getto stuk på stället och på folket. Vi övervägde lite grann, men bestömde oss ändå för att bowla där. Kicki vann och jag förlorade (vad hade jag väntat mig, bowling är ju nog det som jag är absolut allra sämst på). Efter bowlingen blev det Aroma på Sunset. Sen åkte jag och Emelie hem och sov hos mig. Sov till kl.11 dagen där på. Gömde påskägg till Tom och Nora innan vi åkte till trion i St. Monica och joinade dom vid deras pool. Sen åkte jag vidare till Gabbi och det var dags för fotoboll- riktig fotboll. L.A Galaxy, vi snacka David Beckham oh yes! 

Fotbollsmatchen kan ha vart det mysigaste på länge. Tänk er, en varm sommardag följd av en varm kväll med en fin solnedgång om går ner över stadion och palmer. Nästan fullsatt arena, med taggade människor och svin bra platser, kan det bli bättre?! Nix skulle inte tro det. Efter dte begav vi oss hem till Gabbi för film. Det blev The romantics, kan ju ha vart den sämst jag sett.. men ändå..

I söndags morse fick jag också sovmorgon. Jag och Gabbi gömde påskägg till hennes söta pojkar Dylan och Gavin. Sen åkte vi till Burbank och vidare till Hollywood, käkade lite, fikade lite och sen åkte vi till Citywalk på Universal studios och kollade på bio, Water to elephants tror jag den hette.. Har inte mycket att säga om filmen, varken bra eller dålig. På fredag har Fast and Furious 5 premiär. Måste ju ses!





































/Em. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar