fredag 8 april 2011

fredagmorgon

Har nu suttit en timme vid matbordet med Tom, han är pigg och jag är trött.. resten av huset sover- inte rättvist! Jag trodde han skulle gå till skolan idag, men icke. Hade ju hoppats på att man kanske fick reda det innan man klivit ur sin varma goa mjuka sänga.. 


Dagens planer är inte många.. Åka till Toms skola med Tom och prata med hans lärare och ta hem lite läxa som han behöver göra under helgen och den tänker jag inte göra med honom för Sam har tydligen haft jätte mycket problem i Schweiz med att få Tom att göra sin  läxa..  Här snackar vi bråk, stora bråk, jävligt mycket tjat och tjafs.


And that's pretty much it. Ikvälll får vi se vad som hittas på och i natt åker Paulina till Sverige, men hon kommer hem (eller aa hem och hem, till L.A) den 23 april igen så jag får helt enkelt klara mig utan henne i två veckor! Jag är as taggad på att se hur hennes nya familj är. Hennes små kids ska tydligen vara modeller och hur söta som helst! Blir ju faktiskt lite avundsjuk på henne nu, men lite tur kan hon väl få ha under detta året i allafall??!


Nu ska jag kolla när Tom spelar lite data spel och låtsas vara lite intresserad för nu har han tjatat på mig i säkert 40 min.. 


Ciao
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar