lördag 30 april 2011

Valborg

Då var det helg igen, galet vad snabbt veckorna går. Dagens planer är fortfarande rätt oklara. Jag ska iväg på au pair möte med min nya/tillfälliga LCC, vi får väl se om hon är lika dålig som alla andra här i LA, men jag hoppas verkligen inte det. Efter det ska jag köra Paulina till hennes möte med sin eventuella värdfamilj. Och sen vet jag inte om det blir stranden eller shopping eller både och, men det märker vi!


Uno, vars musikvideo vi var med i igår, mailade mig precis och frågade om jag kunde/ville vara med i en utav hans andra musikvideos som dom ska spela in snart. Han skickade med låten som de ska göra musik videon till den var väl okej, men inte så märkvärdig så jag tackade faktiskt nej. '


Nej nu ska jag inte låta denna dagen gå till spillo
Tjingeling
/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar