måndag 13 juni 2011

Komiker helg

¨

Helgen har vart sjukt rolig. Vi började fredagen med bilkö till Maja och sen till Cheese Cake Factory för middag. I lördags tog jag och Gabbi sovmorgon till kl. 1 pm. Men förstår inte hur vi lyckades för hennes barn var hemma hela morgon och gapade och skrek som bara den och vi vaknade flera gånger men somnade om i samma sekund - antar att vi båda var rätt trötta!

Men när vi väl kom upp så blev det Hike tillsammans med våran LCC och de andra tjejerna från våran au pair grupp! Efter det åkte vi hem, men vi hann bara hem och vända innan vi åkte till ett "poolparty/ BBQ" som skulle vara så himla amazzing och som vi verklingen inte fick missa i Hidden Hills (ett closed  community där b.la. J- Lo, Ozzy Osbournebor bor och  Britney Spears som precis köpt hus där). Men  det var värsta crack houset, så vi blev inte särskilt långvariga där. Det roliga är att han som bodde där heter Erik med K Rosenqvist och är hel amerikan. Tycker namnet känns rätt svenskt?! Doesnt it ?! 
Efter det "grymma poolpartyt" åkte vi till Jackson, en killkompis i Hollywood som hade förfest. Jackson är kompiker/modell/skådespelare och lika så hans kompisar. Jaa, ni kan ju tänka er själva hur det blir när svenskarna intar "the house of comedian" Det spårade lite men det var kul. När dom skulle gå ut, åkte jag och Gabbi hem till henne och soov, eller Gabbi mannekängade lite för mig för mig innan jag total slocknade. 

I Söndas tog vi också sovmorgon trots omständigheterna med hennes hundar, barn och värdpappa som alla är väldigt högljudda och tjötar nonstopp (typ som mig helt enkelt, kanske därför jag inte vaknar utav det?!)- I allafall.. Vi åkte tillbaka till Jackson för att kolla på NBA matchen med dom- Miami vs. Dallas. Dallas vann- yeyee för dom, jag höll på Miami såklart! När vi kollade på reklamen (jaa man kollar faktiskt på reklamen här) så dyker självaste Jackson upp på TV skärmen och det tog oss pinsamt nog några sekunder innan vi fattade att det faktiskt var han! 

När vi fick nog på komikerna, så åkte vi och hämtade upp Maja och sen hem till Gabbi och där fastnade vi för resten av kvällen!


















Biggest Looser seplas in där vi hikade- här är en av deltagarna för kommande säsong!

Lite nostalgi på denna bilden, Hittade denna ring-klibban hemma hos Gabbi och jag köpte alltid sånna när jag var liten och vi var ute med husvagnen Dessa klubbor och en sån napplaska med en klibba som man doppar i något pulver- Love it

/Em. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar