torsdag 16 juni 2011

Hey hey what can I say? Day day day da-day day


Torsdag morgon och jag hatar June Gloom mer än någonsin. För er som inte vad June Gloom är förnågot så är det diset som gör att vi inte ser solen här.. Havet här är ju sviiinkallt här och när det blir varmt i luften så blir det typ dimma, eller dis eller vad det nu kallas för när den varma och kalla luften möts.. Denna veckan har det varit katastrooof.. Nere i "The Valley" är det svin fint väder klarblå himmel och det kokar det som i en gryta, och i bergen är det alldeles perfekt men så fort du kommer ner till havet så är det kallt, grått och mulet... Så något beach häng lär det inte bli på ett tag. Vi var nere på stranden igår för Nik skulle surfa med en komps, men jag och Nora satt och frös. Vanligtvis brukar det klana upp nere vid havet vid 12 tiden, men det gjorde det inte igår.. så vi var bara där i två timmar!

Idag hade vi tänkt åka ner till havet och först hyra cyklar och cykla längs med stranden och sen spela beachvolleyboll. Men jag vet inte om det ska börja regna eller om det bara är June Gloom för jag kan inte se någon skillnad. Så istället ska jag försöka få tag på Maja och se ifall vi kan få komma hem till henne och ligga vid hennes pool! 







Later
/Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar